BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 12, 2009

"Daurah Turning Point"

satu hari yg amat menenagkan hatiku..satu hari yg amat mendamaikan.. dikelilingi saudara- saudara seagamaku..di An- Nahdhoh Inn.Alhamdulilah..syukur atas nikmat dari Allah S.W.T.. kerana memberikan aku peluang untuk bersama sahabat-sahabat..kehadiran aku ke pondok An- Nahdhoh Inn, benar- benar menginsafkan diri.Walaupun tidak bermalam,,walaupun ukhwah itu cuma untuk beberapa jam, namun kasih sayang daripada ukhti2 yang merangkap AJK programm Daurah ini..Meresap jauh ke dalam hati..sangat dalam.. syukran ya Ukhti Siti dan Ukhti Madhiah..forum Daurah sgt membantu menyeru semangat Intan..dalam melakukan perubahan..menegakkan prinsip diri yang semakin goyah..terima kasih kerana memperkenalkan aku kpada kepentingan USRAH..sangat menginsafkan aku..sesungguhnya aku manusia yang lupa dan selalu lalai dengan perintah dan larangan Allah..program usrah sebenarnya adalah satu peluang buat hati menerima "makanannya"..betul kata Ukhti Liza..hati juga perlu kepada sesuatu dan pastilah ia mahukan dekat dengan Allah..aku perlu berubah..InsyaAllah..Daurah Turning Point benar- benar membuka hati.Melihat persaudaraan Islam sebagai sesuatu yang amat suci, buat saudaraku diPalestin, bersabarlah, smoga keberkatan Ramdhan sentiasa bersama kalian. Percayalah, Allah akan selau bersama hamba-Nya yang bersabar dan redho..ketabahan kalian penguat semangat ku yang kian runtuh. InsyaAllah..wahai hati..tetaplah engkau.smoga berubah bukan sahaja untuk hari ini..biarlah ia mengambil masa asalkan istiqomah..Aminn....

0 yang nak menjaga hati..: