BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 5, 2009

SyAfAriNa dAn KeSaKitaNKU....


Pada 2.9.2009..terciptalah detik sejarah dalam hidup SEORANG AKU..intan zarith diana..aku telah pergi ke Hospital Seberang Jaya untuk merelakan diri aku dimasukkan ke wad..menjalani satu rawatan dipanggil "Endoskopi". Sahabat kesayangan..disini Intan nak ucapkan ribuan terima kasih...jutaan..million..senang cerite..yg tak terhingga..sbb Syafarinaku..iaitu Faryn..sudi teman g hospital hari tu..aku gerak g hosital dengan van maktab dlm kul 7 lebih..dan register kul 8.aku masuk untuk wat benda tu dlam kul 9..DAN.distulah bermula pengalamannn.yang tak akan aku lupa..sampai bile2..even aku pernah wat ujian darah dan tangan aku da selalu di inject..tp.yg ni lain.aku di berikan satu surat untuk di sign..aku takut, sakit, sedih, semua ade..sbb aku jauh dari keluarga dan yg paling penting, tak ade mak disisi..TAKPE.Nur Syafarina,tetap disebelahku.bg semangat, bg nasihat,bg kata2 yg sedikit sebanyak menghilangkan rasa seram sejuk aku..sebelum masuk aku pesan mcm2 kat die..huhu.semua barang kecuali encet ngan jam,aku pegang supaya tak r lost sgt kat dalam tu nanti. lain2..semua Faryn pegang...n lagi skaliiiii, thanks sgt2 Faryn sbb sanggup teman Intan even berjanggut kite berdua tunggu giliran nak masuk wat benda tu..even life kite dipenuhi asemen menimbun, tambah lak bulan puasa..TAPI. faryn teman gak..that's enough to approve yr luv as my friend..huhu..thx a lot tau..okeh.kemudian, aku dilanda kejutan yg amattttt sangat.sbb smua dkter laki.ade sorang je pmpuan, pembantu kat situ.yg tolong inject jarum untuk masukkan ubat bius kat aku..len2?LELAKI..waaa..sangatlah takut. TAPI. aku kena hadapi gak kan time tu.nak wat cmne.ni la hidup.ni la kenyataan. memang sakit, takut, sedih, tak berani dan segala macam perasaan..itu lebih daripada wat aku rase nak pengsan kat situ.sbb terlampau takut. Pastu, aku mula wat prosedur tu, aku diberikan dua injection..bius..mybe untuk 2 jam.selama proses tu r kot. **SEDAR**je...da ade shbt kesayangan disebelah aku..die yg pegang tangan aku..hihi.sekali rase cam dlm cite melayu..ala..yg drama2 tu kan slalu cmtu..pastu, nk bgun aku tak mampu..peninggggg..sakit palee...alih2..aku muntah2..sekali lagi..thanks Faryn sbb papah intan g ke sana ke mari..g toilet..n jage intan..tlg intan pas buat prosedur tu...intan takkan lupe smua ni Faryn..never ever,,,huhu..pas habis sesi muntah..aku dilanda..pening yang menggila..tak nampak pape..Faryn lagi sekali jd pemamndu pelancong kat hospital..pimpin aku..belikan air...huhu.aku memang tak dibolehkan puase hari tu..atas sebab aku sakit..dan dapatkan rawatan..weee...nanti ganti le jwbnyeeee...aku rilek dlm wad dekat 3 jam..pastu bari discaj..pening2 lalat tu..Faryn r yg tolong kol pak cik van..dan bawak aku balik..dan.. bawak aku naik bilik..dan sekatang...aku dah ade kat sini balik...ermmm...alhamdulilah..tapi aku perlu wat rawatan susulan kat BM..sbb aku tak sembuh lagi..adoiii..macam2...

0 yang nak menjaga hati..: