BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 5, 2009

selalu mengalah=menjaga hati

11.6.2009..dah pun berlalu..saat2 pedih dan menyakitkan dah pergi daripada hidup aku..daripada bosan2 tak tau nak buat pe dan melayan kesepian yang ntah ape2..baiklah aku mengisi ruang dan peluang dengan menulis blog..kepada kwn2 yg banyk membantu dalam pembikinan blog yg tak seberapa nih..thx a lot...apa persamaan selalu mengalah dengan menjaga hati ek...selalunye kita akan mengalah dengan sesiapa sahaja bagi menjaga hati..betul ke pe yg aku ckp tu..huhu..pada pendapat aku la kan, setiap kali aku mengalah dengan orang lain, tak kisahla yang ada kene mengena dengan aku atau pun tak..aku sebenarnya lebih kepada menjaga hati sendiri agar tidak terus terluka dan tersiksa, maka ada baiknya aku mengalah..inilah yang aku maksudkan dengan menjga hati...Aku da penat sebenarnya mengalah demi menjaga hati supaya tak dilukai..BUKAN JE HATI AKU,TAPI HATI Si A, B dan bla3.....APA PENDAPAT KORANG?SAME TAK MENGALAH DENGAN MENJGA HATI..tak kisah berkaitan duit, barang, jiwa, perasaan, hubungan, pelajaran,hobi, atau pape je...

2 yang nak menjaga hati..:

sincera said...

La Tahzan..i know how u feel

Unknown said...

x mo r sedey2 k